דף אינטרנט איכותי לפי גוגל

דף אינטרנט

מה חשוב בדף אינטרנט?

  • שהמחפשים ימצאו את הדף.

  • שיכנסו אל הדף שגוגל יציג להם.

  • שהמבט הראשון יגרום להם לרצות להישאר ולקרוא.

  • שישתכנעו מהתוכן ויחשבו שכדאי להם לעשות אתנו עסקים.

  • שהדף יגרום לקורא בסופו של דבר לעשות מעשה כמו להגיב, לרכוש, לפנות אלינו.

למה חשוב המיקום של הדף בתוצאת החיפוש?

כיום ברור לכולם כי כל מי שמבקש להגיע אל ציבור הלקוחות שלו דרך האינטרנט, חייב שתהיה לו חשיפה בדף הראשון של גוגל בנושאים שחשובים לו וזאת בחזקת "אתה לא שם, אז אתה לא קיים".

ממה צריך להיזהר?

במידה ואתה שוקל להעסיק חברת קידום אתרים, אל תתבייש לשאול הרבה שאלות על הדרך שבה הם עובדים, איך בדיוק הם גורמים לדף שלך לעלות בדרוג, ונסה לחשוב האם הדרך הזו נראית לגיטימית או שהיא כוללת אמצעים עקומים שנועדו כאילו לקדם את הדף.

גוגל בעצמה מבהירה מאוד את כוונותיה לגבי הנושא, הנה מה שגוגל כתבה על כך:
" ההחלטה להשתמש בחברת אופטימיזציה למנועי חיפוש..  עשויה לשפר את האתר שלך ולחסוך לך זמן, אך עלולה גם לסכן את האתר והמוניטין שלך"

https://support.google.com/webmasters/answer/35291?hl=iw

השלבים בכתיבת דף איכותי.

למרות שלנושא קוראים קידום אתרים, בפועל מדובר תמיד בקידום דף אינטרנט העוסק בנושא ספציפי.

1. לימוד הנושא:

באחריות הלקוח לספק למקדם חומר כתוב שיאפשר לו להכיר את הנושא לפני שהוא מתחיל לכתוב עליו. כתיבה שטחית היא כתיבה מעצבנת, משעממת ובעיקר מדולגת (מדלגים עליה) J.

2. מחקר מילות מפתח:

באחריות המקדם לאחר שלמד את הנושא למצוא את המילים והמושגים אותם מחפשים הגולשים בהקשר לתחום הרלוונטי. זה שלב שאסור לוותר עליו כי אחרת נמצא את עצמנו מקדמים חומר שאף אחד לא מחפש וחבל.

3. כתיבה:

מאוד רצוי שבפעם הראשונה שגוגל יקרא את הדף שהוא יופיע בצורה הממוקדת ביותר למטרה והאיכותית ביותר. שינויים בדף בשלבים מאוחרים יותר, ובמיוחד שינויים במיקוד הדף, אף שהם אהובים על גוגל, יחלישו את הדף.

8 שאלות שאתה חייב לשאול את עצמך ביחס לדף האינטרנט שמנסה למכור מוצר

1. מה זה ?

האם כל מי שנכנס לדף האינטרנט מבין מייד במבט ראשון מה הוא רואה?
לגולשים פתיל קצר ואפס סבלנות. אם תוך שניה הם לא מבינים מה שהם רואים אז תוך שתי שניות הם כבר בדף אחר.

2. איך משתמשים ?

האם כל מי שרואה את הדף מבין איך משתמשים במוצר?
למשל אם המוצר הוא מצלמה אז אל תציג אותה בתוך הנרתיק שלה.

3. כמה זה עולה ?

תתפלא, אבל מי שמגיע לאתר שלך בגלל שהוא רוצה לקנות ממך משהו, בדרך כלל ירצה לדעת כמה זה יעלה לו?
רק אנשים שלא רוצים לקנות – לא מתעניינים במחיר. אז אם אתה יכול להציג מחיר – הצג אותו !

4. למה כדאי לי ?

הקונה צריך להשתכנע למה כדאי לו לקנות את המוצר הזה, עכשיו וממך והתפקיד שלך לשכנע אותו ש:

  • הוא צריך את המוצר.
  • שכדאי לו לקנות את המוצר הזה דווקא (מבין כל האלטרנטיבות).
  • שכדאי לו לקנות את זה ממך (כי אצלך זה יותר זול, אמין, חזק, נחמד, נעים, מהיר, יפה, מתחשב, אדיב, חייכני ומה לא).

5. איך רוכשים / מצטרפים ?

האם מדף האינטרנט ברור לקונה מה הוא צריך לעשות כדי לקנות?

זכור, כל שטות קטנה ומציקה יכולה לגרום לקונה לעזוב את הדף שלך וללכת לקנות את זה במקום אחר שסתם יותר נוח לבצע את הרכישה שם.
התפקיד שלך לאפשר לו לסיים את הרכישה בכמה שפחות הצקות וכמה שיותר קל ונעים.

6. האם הגולש מודע להשקעה במוצר ?

האם העברת לקונה מספיק ידע על ההשקעה שהושקעה ביצור המוצר. ככל שהקונה ישתכנע שהמוצר יותר מושקע וככל שישתכנע שאתה משקיע בו יותר, ככה יהיה מוכן לשלם יותר עבור המוצר (אף אחד לא אוהב לשלם 1000 דולר על דקה עבודה אפילו אם היא חסכה לו 2000 דולר).

7. האם פשוט לפנות אלינו ?

ההנעה לביצוע פעולה חייבת להיות פשוטה נוחה ובטוחה.  הפניה למספר טלפון לא מספיקה, הגולש צריך להשקיע מינימום מאמץ ביצירת הקשר וחייב להיות בטוח שלא יוטרד אותו במידה ולא ירצה לקנות.

8. האם נתת לקונה תחושה של איך החיים שלו יראו אחרי שיקנה את המוצר?

כללי נוכחות טובה

  • המבנה והעיצוב מותאם לנוכחות – סלולרי/טאבלט/תחנת עבודה.
  • התוכן מותאם לנוכחות.
  • אופטימיזציה להשגת לידים.
  • לשים תוסף שאומר האם עכשיו פתוח או לא.
  • נוכחות מותאמת לעיסוק – להוסיף תכנים איכותיים תורם לאמינות.
  • יצירת סינרגיה בין הנוכחויות. כלומר לחבר בין הנוכחות בפייס לבין האתר והנוכחות בבזק, דפי זהב, גוגל פלוס וכו'. [בדוק הנוכחות בדפי זהב]
  • אופסט נתן שלמה גרפיקה.
  • מספר הטלפון חייב להופיע במקום נוח במובייל.

דוגמא לדף אינטרנט מתחום שאינו התחום שלנו:

שיטת דויד בלאט להצלחה

More...