מה אומרים הלקוחות ?

מנהל מחשוב קיבוץ בדרום

יוסי שלום,

2020 מתקרבת בריצה מטורפת…

מבחינתי חוויית השירות הייתה בהחלט חיובית ואני מעוניין להמשיך.

אם מבחינתכם כנ"ל, אני מניח שנמשיך באותם תנאים ובאותו מחיר.

אם צריך לחדש ההסכם, נא שלח לי הסכם לחתימה.

עופר פ..

מנהל מחשוב מדרום הארץ

הי,

כידוע היו לנו בעיות תקשורת בין החדר תקשורת הראשי ל DR  שהפריעו בעיקר לרפליקציה היומית בין שתי האתרים.

רציתי להביע גם בכתב את תודתי הגדולה לשירות לחברת דבש ובעיקר לחגי שנתן ועזר בכל שעה ביום עד שהעניין נפתר כולל בשעות לא שגרתיות

ותמיד בצורה נעימה, משפחתית ומקצועית.

בעידן של חברות גדולות שרובם ממהרות למכור מוצרים בצורה יפה מאוד, אך לאחר מכן שצריך לתת שירות לאורך תקופה הסיפור שונה לגמרי, טוב לי

לדעת שיש אתכם מבחינה מקצועית ושירותית שנותן לי להיות קצת יותר רגוע במקצוע ותחושה אמיתית שיש על מי לסמוך.

המשיכו ככה ושוב תודה רבה.

רונן ט.

 

 לקוחה פרטית – פנינה קציר

פנינה קציר – 27/01/2019

"על הדבש בלי העוקץ"

לכל אחד זה וודאי קרה ועוד יקרה, פתאום המחשב נופל!
אז אני אהרוג 2 ציפורים במכה, פעם אחת אדווח על אתר אינטרנט ששולח ווירוסים ששמו "אפקט" ופעם שנייה אתן אות ציון והערכה לצדיק המקצוען יוסי דבש.

אז פורים בפתח והתחלתי לחפש תחפושות באינטרנט, כשנכנסתי לאתר של "אפקט" כל ה- office הושבת לי, הייתי באמצע תמלול דחוף לבית משפט לדיון של מחר ב-08:00 בבוקר, מה אני עושה עכשיו, אף אחד מהטכנאים שאני מכירה לא זמין ו/או פנוי לעזרה.

נזכרתי באיש אחד שפעם עזר לי מאוד ויש לו חברת מחשבים, הרמתי טלפון וביקשתי עזרה, הוא השתלט מרחוק על המחשב ובשלב ראשון אמר שצריך להסיר את האופיס ולהתקינו מחדש. הוא ציין בפניי שעלות טכנאי בשעת ערב שכזאת לשירות ביתי יעלה לי יקר- בסביבות 350 שקל. וואו, זה באמת יקר, כל העבודה שאני אעשה עד מחר בבוקר לא שווה את זה, אבל יש לי אחריות, אז אמרתי לו שאני מוכנה להשקיע את הסכום ושישלח מישהו.

יוסי שידע שאני במצוקה וידע שאני מוכנה להשקיע 350 שקלים, לא ניצל אף אחת מהעובדות ונשאר לעבוד על המחשב שלי מרחוק,
בעודי מתעסקת עם משהו אחר בחדר פתאום אני רואה שהמסך שלי עובד לבד, עולים חלונות, זזים דברים, העכבר מטייל על המסך, ובום! ה-word עולה! הוא הצליח להציל את ה-office ועל הדרך גם את הדיון למחר. הוא לא הסכים לקחת שקל. צדיק!

אז לפעמים פוגשים כאלה באמצע הדרך, יום אחד גם לכם זה יקרה.
ואם פעם תתקעו ותזדקקו לעזרה, בין אם תיקון מחשב או ציוד נלווה – דבש פתרונות חכמים זה המקום שכדאי לכם לפנות אליו כי מעבר לשירות מקצועי ואדיב תדעו שאתם בידיים טובות.
04-6222266

 

מנהל רשת וסיסטם במפעל קיבוצי גדול

שלום חברים    (28-10-2018)

ביום שני זהו יומי האחרון במפעל ואני רואה לנכון לכתוב כמה מילים לשניכם לפני שאני עוזב.

אתם ליוויתם אותי (ואותנו כחברה) הרבה מאוד שנים, אני לא זוכר את העבודה שלי בלעדיכם וההשפעה שלכם

על הידע שלי ועל האופן שבו החברה עובדת היום (מבחינת מערכות מידע כמובן) היא עצומה.

אני עבדתי עם הרבה חברות אבל את השירות שקיבלתי מכם לא קיבלתי מאף אחד. אם זה בשעות לא שעות ואם זה בשבתות וחגים

אף פעם לא שמעתי "לא" אז באמת קחו את זה לזכותכם כי מגיע לכם (אבל שלא יעלה לכם לראש 🙂 )

חגי, לך תודה עצומה על הסבלנות ועל הרצון לעזור בכל זמן, על הידע המקצועי הבלתי נגמר ועל מי שאתה, כבנאדם

נדיר למצוא כאלה אנשים!

יוסי תודה ענקית גם לך כמובן, על התגובות המהירות לפניות שלנו, על האכפתיות גם ברמה האישית וגם ברמה המקצועית, על פתרונות

יצירתיים ועל זה שאתה מוביל חברה לתפארת ותשמור על חגי!! לא תמצא עוד כאלה!

אני ממש לא רוצה להיפרד, אני מאוד מאוד מקווה שדרכינו יצטלבו בעתיד ושנמשיך לשתף פעולה.

נהיה בקשר כמובן!

המייל הפרטי שלי XXXX@gmail.com ואת הנייד יש לכם, הוא נשאר ללא שינוי.

אז אנשים יקרים שוב תודה על הכול ואני מאחל לכם טונה של הצלחה בעתיד!

מילר מ

 

תשובה:

הי מ

תודה על המכתב.

המייל שלך מתמצת במדוייק את מה שאנחנו נלחמים בשבילו וזה שהלקוח ירגיש שאנחנו באמת נמצאים פה בשבילו ולא רק בגלל השקלים שלו.

הכנות שלך והאמון שהרגשנו שאתה נותן בחברת דבש, עשה לנו את החיים הרבה יותר קלים בלתת לך את השירות הכי טוב שאפשר.

מאחלים לך המון הצלחה בתפקיד החדש.

כמו שאמרתי לך, זה שאתה עוזב את המפעל לא אומר שתקבל שחרור גם מאיתנו 🙂 .

מבחינתנו, אנחנו אתך ולא משנה איפה תלך.

 

בברכה

לקוחה פרטית

יוסי בוקר טוב,

אני רוצה להודות לך ולכל צוות העובדים על הקידום וטיפול בהחלפת המחשב שלי.

גם אם זה בתשלום . עדיין מגיע לכם תודה על  הרגישות והמקצוענות .

ישר כח

יום נפלא

מיכל

🌹👏

מנמ"ר מפעל גדול

27/6/2017

היי יוסי

מה שלומך?

אני כרגע בבית בחופשת מחלה והיו אצלנו כמה בעיות עם שרת הדואר שהתחילו עוד ביום חמישי

ואני כמובן פניתי לחגי להתייעצות ולבקשת עזרה.

לא ארחיב יותר מידי אבל רק אגיד שאין על הבנאדם הזה! הוא בנאדם נהדר ומקצועי להפליא!

לא יודע מה הייתי עושה בלעדיו.

אני יודע שאתה יודע את כל זה אבל ברצוני להוסיף עוד כמה נקודות לזכותו.

תשמור עליו גם בשבילך וגם בשבילנו.

המשך יום נעים ותודה. גם לך!

מ. מיכאל

Network & System Administrator

————————————————————————————-

ארגון בתחום התחבורה

22/01/17

בוקר טוב

שבוע שבעבר טפלנו בבעיית תקיעות פריוריטי בזמן הגיבויים,

אכן חגי פתר את הבעיה, הבוקר גיבוי עבר בהצלחה ומשתמש לא הרגיש תקיעות.

תודה רבה לחגי !!

סרגיי…

מנהל רשתות

21/12/2016

___________________________________________

מנכל מפעל מזון

לכל אנשי דבש ובמיוחד לחגי ואמיר,

האמת-חששתי מאוד לקראת הלא נודע.

למרות התקלות בדרך -התגברתם על הכול בנחת ובמקצועיות ,בהפגנת רצון טוב ושירות ברמה גבוהה.

בשמי ובשם כול החברה-תודה והערכה רבה.

רן

מנכ"ל חברת

_______________________________________________________________

מפעל בתחום התעופה

יום ג' 2/8/2016

תודה רבה,

בהזדמנות זו רציתי גם להודות לחגי על הטיפול המסור,

הבנתי מאלבינה שהוא עזר לה מאוד וטיפל בכל בעיה במהירות.

בברכה.

פ. לוי

מנמ"ר

_______________________________________________

מנהלת תפעול – ארגון גדול בתחום משבי אנוש

יום ב 25/07/2016

יוסי שלום

אני חייבת להגיד שלהוציא ממני מילה טובה זה לא כל כך פשוט.

יחד עם זאת הפעם זה מגיע ובגדול.

ההסבר שנתת לי בסבלנות רבה היה מעולה , קצר , ועניני  {הסבר שהותאם להבנתי המועטה במחשבים }

והכי חשוב קיבלתי פתרון תוך מספר דקות.

ככה דברים צריכים לעבוד!

בברכה

ענת  – מנהלת תפעול

משאבי אנוש

_____________________________________________________

מפעל בשרון

היי יוסי,

רוצה לשבח ולהודות על שירות נהדר שאני מקבלת.

קרן מקסימה, נותנת מענה מיד כשמתקשרים, במידת הצורך חוזרת ומעדכנת, תענוג לעבוד מולה.

אמיר מקסים – נותן שירות נהדר, מרגישים שעושה את המקסימום כשפונים אליו עם איזושהי בעיה וכמובן תמיד נחמש לראות אותו פנים מול פנים כשמגיע אלינו.

ואת חגי – שהכרתי רק לאחרונה, מאוד קשוב ומקצועי, מרגישים שמתאמץ לסייע ולעזור.

תענוג לעבוד עם צוות שכזה,

וכשזה הצוות – רק אפשר לנחש מי המנהל… אז תודה גם לך על השירות.

תודה רבה

וחגים שמחים

בברכת המשך יום טוב,

שרית

מנהלת התפ"י

 

———————————————————————————————–

מנהל מיחשוב – קיבוץ בשרון

משמוליק ואבי – מקיבוץ …

——————-

אבי שלום ,

רציתי להודות לך ולאנשי דבש  – על "מבצע" החלפת ארונות המיחשוב

אתמול – בצורה "חלקה" , עם השבתות מינימליות (אם בכלל) של המערכות.

 כל הכבוד !!

 טיפול במערכת המיחשוב , והשירות הניתן הוא לא מובן מאליו….

 בברכה

 שמוליק לשם

רכז משק קיבוץ מענית

 ——————

לחברה מדבש,

לידיעתכם, אני מצטרף לתודות.

 יום טוב אבי ביבס

מנהל מערכות מידע,

—————–

אליאנס

"אני מעריך את הידע הרב, האמינות והמקצועיות שחברת דבש מייצגת לאורך כל התהליך ובכלל לאורך כל שנות עבודותינו מולם. הניסיון אומר הכול. "

יונה בלחסן, מנהל יחידת מחשוב, אליאנס ישראל

 

מפעל באזור השרון

"החלטתנו לנוע קדימה עם חברת דבש, הייתה קודם כל בגלל הידע והמומחיות שלהם בתחום הוירטואליזציה. הפתרון שהם הציעו לנו היה הנכון והמקצועי ביותר. היכרות ארוכה עם החברה ועבודה מולה גם בתחומים אחרים במחשוב של המפעל, היא שחיזקה את החלטתנו."
אבי , מנמ"ר

 

קיבוץ מענית

"הפתרון הכולל שהציגה חברת דבש עלה ביתרונותיו על המתחרים הן מבחינת הידע שהפגינו והן מבחינת יישום הפתרון. חברת דבש הציגה יכולת מקצועית גבוהה גם ברמת השירות וגם ברמה הטכנית. "
אבי ביבס, מנמ"ר קיבוץ מענית

מפעל בצפון

 Sent: Wednesday, July 17, 2013 2:36 PM
To: Hagay Cohen; yossi dvash
Subject: פשוט להגיד תודה

לכבוד יוסי דבש
מנכ”ל
דבש פתרונות חכמים בע”מ

שלום לכם.

בתקופה הלא פשוטה שאנחנו חיים בה היום, קשה מאוד למצוא חברה טובה שעומדת מאחורי ההבטחות שלה ונותנת שירות טוב ללקוח.

בגלל המצב הקשה בשוק ובגלל הרצון להרוויח כמה שיותר, אני נתקל בהרבה חברות שמדברות יפה והרבה ועושות מעט מאוד עבור הלקוחות וכמובן שוכחות את המילה שירות.

אני חייב לציין שחברת "דבש" היא חברה שעומדת מאחורי ההבטחות שלה ואצלה שירות זה מעל הכל ומכל הלב.

תקופה ארוכה אני עובד מולכם וזה פשוט תענוג. גם ברמה המקצועית וגם ברמה האישית.

אתם קודם כל בני אדם ורק אחרי זה אתם חברה וזה משהו שעוד לא נתקלתי בו.

אני רוצה להודות קודם כל לחגי כהן שאיתו אני בקשר על בסיס יומי – תודה חגי על הדאגה, הסבלנות, המקצועיות והשירות הלבבי אפילו אחרי שעות העבודה המאוחרות.

אז באמת תודה ענקית לכולכם. באמת כיף גדול לעבוד איתכם.

 אני אף פעם לא נותן מחמאות לנותני שירות כדי שלא ירימו את האף אבל איתכם אני מרגיש בטוח 🙂

 שיהיה המשך יום נעים !

 מיכאל

מערכות מידע

__________________________

קיבוץ בדרום

מייל שהגיע מרונן מקיבוץ בדרום בהמשך לפרוייקט הטמעת פתרון גיבוי ל-AS-400

היי,

השחזורים של ה as-400 שוחזרו בהצלחה. לאחר מכן עשינו עוד מספר ניסיונות שחזור בהצלחה.

חברת אינטנטיה התרשמה מאוד מהגיבוי ומהירות השחזור.

שאפו ותודה לכל המשתתפים בניסיון ובעיקר לחגי.

כרגע אני מחכה לאישור מנכ"ל המפעל לרכישת התוכנה והתקנת השרת דרככם.

אני מאמין שנקבל אישור מחר.

Ronen
System Administrator

קיבוץ בדרום

"הפרויקט שידרג את יכולות הגיבוי והשרידות בקיבוץ ללא הכר כמן גם חיסכון בקניית שרתים פיזיים בעתיד וחיסכון מיידי בחשמל. בהזדמנות זו חייבים להודות לחברת דבש על המקצועיות הרבה והאדיבות במהלך הפרויקט שחלקו העיקרי נעשה תוך 24 שעות התקנה רצופה."
"שלום לכולם, מצורפת מצגת קטנה עם תמונות המחשה והסבר על פרוייקט DRP שנעשה בקיבוץ ע"י חברת דבש"
 מנמ"ר קיבוץ 

לקוח מהמרכז

הי יוסי

בהזדמנות זו:
תרשה לי לפתוח במחמאות לחגי על העבודה הנהדרת!
אפס השבתות . מעבר לכל המצופה.
וכמובן עם המון סבלנות ואורח רוח!
מאוד מעריכה את זה!

תודה על ההצעה והכי חשוב תודה שסיפקתם לנו שרת חלופי עד שנתארגן.

….

רונית