חברת דבש מספקת הרחבת אחריות לציוד מחשבים גם לאחר תום תקופת האחריות של היצרן. הכוונה לציוד שנכנס למצב של EOL (End Of Life), מקבל אצלנו הרחבת אחריות בדומה לאחריות היצרן כך ש במקרה שהציוד מתקלקל, אנחנו נעזור באיתור הציוד המקולקל ובהחלפתו.

מטרת השירות, לאפשר לחברות עם ציוד לא חדש שהחברות היצרניות מסרבות להמשיך את האחריות מכל סיבה שהיא, למשוך עוד כמה שנים עם הציוד הקיים עד להחלפתו.

סוגי הציוד :
שרתים, מערכי אחסון (סטורג') , ספריות גיבוי, נתבים מנוהלים ועוד, של החברות :
IBM, HP, DELL, LENOVO, CISCO, Fujitsu .

השירות לא כולל
ציוד אישי כגון: מדפסות, עכברים, מקלדות, רמקולים, מתגים קטנים, או אנטנות.

מרכז תמיכה
מרכז התמיכה מונה כ10 עובדים ומטפל בכ-300 פניות ביום.
במרכז פועלים שלשה רובדי תמיכה: קו ראשון אשר בו מוזנות התקלות למערכת השרות. הקריאות עוברות לסינון טלפוני ע"י קו שני המחולק לתחום הPC ותחום המדפסות .
תקלות שרתים ותקלות קריטיות מעברות לקו השלישי – קו המומחים.
מחלקת רשתות ושירותי מומחה- החטיבה מונה כ-10 טכנאים בכירים, המחלקה פועלת על פי התחומים הבאים:
חומרת שרתים: IBM, HP, DELL, LENOVO, CISCO, Fujitsu
תחום אחסון וגיבוי ספריות גיבוי נתונים, מתגים ותקשורת
מעבדת PC ניידים ושרתים.
מעבדת מדפסות, סורקים ומסכים.
מעבדת קופות, משקלים וציוד קמעונאות.

הצעת מחיר תתקבל לאחר קבלת כל הפרטים על הציוד הקיים כגון סוג הציוד, היצרן, דגם, מספר סריאלי, גיל הציוד, מצבו, וסוג האחריות הרצוי (NBD או 24X7).

השירות:

שירות תחזוקה למערכות הממוחשבות המופיעות ברשימה הנ"ל, הכולל:
• תמיכה טלפונית.
• זיהוי ואיתור תקלות.
• תיקון או החלפה (במידת הצורך) של רכיבים תקולים באתר הלקוח, עד להשבת המערכת לתקינות מלאה.
• השירות כולל שעות נסיעה, שעות עבודה וטיפול במעבדה במידת הצורך.

השירות ייכנס לתוקף לאחר ביצוע בדיקת תקינות מקדימה, הכוללת רישום הציוד, סימונו ואישור. על הציוד להיות במצב תפעולי תקין עם הכניסה להסכם התחזוקה.

לקבלת פרטים אנא פנה אל חברת דבש 04-6222266 ובקש לדבר עם יוסי.
או במייל ל yossi@dvash.co.il

פרטי התקשרות ללקוחות כדי ליצור קשר עם החברה שלך למידע נוסף או לרכישת האחריות המורחבת.