איך גורמים לגולש לקנות אצלנו באתר?

משוך את תשומת ליבו

הגולש מקדיש שניות מעטות לפני שהוא מחליט האם הוא קורא טקסט שאנחנו מגישים לו. אם הכותרת תהיה מושכת אז יש סיכוי שיתחיל לקרוא את הטקסט.

גרום לו לרצות את המוצר שלך

ספר לו על היתרונות שלכם, ספר לו למה כדגאי לו לרכוש דווקא ממך, ספר לו ממה הוא יהיה מרוצה אחרי שירכוש ממך, ספר לו כמה נוח יהיה לרכוש אצלכם.

הוכח את הבטחותיך ללקוח

הלקוח החליט להזמין אצלך, יופי, כעת זו ההזדמנות שלך להוכיח לו שהוא לא עשה טעות. עשה הכל כדי להעניק לו חווית קניה נעימה. לפעמים ההבדל בין חוויה נעימה לחוויה רעה הוא העדר תקשורת. טלפון קטן אל הלקוח שאומר קיבלנו את ההזמנה שלך, ראשית תודה שהחלטת לקנות אצלנו. אנחנו כרגע מכינים/אורזים /שולחים את מוצר. כרגע הוא נמצא בשלב כזה או אחר ולהערכתנו הוא אמור להגיע אליך במועד מסויים. עצם הפניה אל הלקוח אומרת לו שאנחנו חושבים עליו ומטפלים בו וחשובה מאין כמוה בעיני הלקוח שמרגיש שלא מתייחסים אליו כאל פרה חולבת אלא כאל האיש שמפרנס אותנו.

רצוי להציע ללקוח שתי אופציות

מחקרים גילו שכאשר מציעים ללקוח שתי אופציות, במיוחד כאשר אחת מהן טובה בעליל ביחס לשנייה, הלקוח נוטה לבחור באופציה הטובה ומתעלם מאופציות זולות יותר שאולי מתאימות לו יותר.