שירותי-ITחברת דבש עוסקת במתן שירותי מחשוב לחברות וארגונים בישראל.

לדבש מאות לקוחות מכל רחבי הארץ והיא מעסיקה צוות של טכנאים וטכנאים בכירים בעלי ניסיון רב שעברו התמחויות רבות במערכות מחשוב ארגוני.

לדבש ברור, שמבחינת הלקוח, המחשב הוא כלי חשוב ואולי אף הכרחי בשגרת יום העבודה שלו. כל הפרעה, תקלה, בעיה במערכת המחשוב גוררת אחריה גם עוגמת נפש וגם הפסדים כספיים. התפקיד שלנו הוא לדאוג שמערכת המחשוב של הלקוח תתפקד במהירות, ביעילות ובמינימום הפרעות או עצירות.

הניסיון לימד אותנו, שלא מספיק לפתור את התקלות אצל הלקוחות, ולספק להם את הציוד הטוב ביותר במחירים הכי טובים. הלקוח צריך גם להרגיש שהוא בידיים טובות, שדואגים לו, ולדעת שכל בעיה שתקרה, תקבל התייחסות רצינית ועניינית, שהיא תטופל במהירות האפשרית, בצורה המקצועית ביותר, ובמחיר הוגן.

זה לא פשוט לתת ללקוח את כל היתרונות יחד אבל זה בדיוק מה שאנחנו משתדלים כמיטב יכולתנו, כל יום, לעשות.

כדי לעמוד בציפיות של הלקוחות, מונחים טכנאי דבש לנסות לפתור בעיות אצל הלקוחות באופן מידי ובהתחברות מרחוק, כך הלקוח מקבל את השירות המהיר ביותר ובמחיר הזול ביותר. רק במקרים בהם לא ניתן לפתור את הבעיה מרחוק, ייצא הטכנאי אל אתר הלקוח ויפתור את הבעיה שם.

באפשרות הלקוח לבחור הסכמי שירות מסוגים שונים: הסכמי שירות חיוב לפי שעה, חיוב לפי רטיינר חודשי, בנק שעות והסכם תקרת שעות.

שרותי IT

  • אספקת כל צרכי הארגון בתחום המחשוב והציוד הנלווה.
  • תמיכה במשתמשים ובאנשי המקצוע בארגון.
  • פתיחת קריאות וטיפול בתקלות מול יצרני הציוד.
  • שרותי מומחה ויעוץ.
  • סקרי אתר.
  • פתרון תקלות חומרה, מערכות הפעלה ובעיות תקשורת.
  • אחזקה של כל מערך המחשוב, מערכות אחסון, מערכות גיבוי, שרתים, נתבים, ציוד אבטחה, תקשורת ועוד . .
  • אחסון ואחזקת שרתי אינטרנט, אחסון אתרים ומתן שרותי סינון דואר.

 הסכמי שרות

  • הסכם שרות שנתי (ריטיינר).
  • מתן שירותי תמיכה כוללים במחיר חודשי קבוע.
  • רכישת בנק שעות מראש.
  • הסכם חיוב לפי קריאה.
  • הסכם תחזוקה מתוכננת ומתוזמנת. טיפול תחזוקתי שוטף במועדים קבועים ומתוכננים.
  • הסכם למתן תמיכה מרחוק בשרתים ובתחנות קצה.

סוגי השירות

  • תמיכה ושירות בהתחברות מרחוק.
  • קריאות שירות לפתרון תקלות באתר הלקוח.
  • שרותי תמיכה טלפונית במשתמשים או באנשי המקצוע.
  • אחזקה וטיפול בשרתים מרחוק ובאתר הלקוח.
  • שרותי מעבדה לתיקון מחשבים וציוד נלווה.
  • אחסון שרתים וירטואליים.
  • אחסון אתרי אינטרנט.
  • שירותי סינון דואר.

שירותי תמיכה ויעוץ

פעילויות החברה

דבש שמה למטרה לשמש עבור הלקוח ככתובת אחת לכל הצרכים של הלקוח בתחום המחשוב ובציוד נלווה.שירותי-IT

במסגרת השירות, דבש מוכרת ותומכת גם בציוד נלווה כגון מכשירים סלולריים, מחשבי כף יד, טאבלטים, מחשבים ניידים, מצלמות, מדפסות וכו'.

לדבש גם מחלקת פיתוח המפתחת מערכות ממוחשבות מבוססות ענן או אינטרנט והכוללות בסיס נתונים הממוקם באתר הלקוח או בענן.

במסגרת הפעילות דבש מטפלת ב:

רשתות תקשורת, מערכות הפעלה בשרתים, אקסצ'יינג', חומת אש firewall, אבטחת מידע, מבית Cisco, Check Point .
פתרונות גיבוי Backup Exe, Veam,
מערכות spyware וסינון דואר Pineapp
ניהול פרויקטים המשלב אפיון, תכנון, אספקה, הקמה, אינטגרציה, תמיכה.
מעבדת תיקונים, תמיכה מרחוק בתחנות, אחזקת מערכות מרחוק, אחזקת שרתים, מעקב גיבויים, תיקונים בהגעה לבית הלקוח.
שדרוג מערכות מחשב ורשתות.
מתן שירותי סינון דואר.
שיווק ומכירה של שרתים ,ניידים מדפסות מתגים
שיווק ומכירה של מערכות הפעלה אנטי וירוס ,תוכנות גיבוי
מערכות אל-פסק, רישוי תוכנה.
סינון דואר זבל.

פעילות בשוק הפרטי

לאחר שנים רבות בהן עסקה החברה אך ורק בתחום השוק העסקי, הוחלט בחברה להרחיב את הפעילו גם לשוק הפרטי. לצורך זה החלה בדבש פעילות בקרב חברי הקיבוצים שבסביבה כשבתכנית להרחיב את הפעילות לכל הציבור באזור חדרה והסביבה.