בחברת דבש ניתן לקבל הצעות מחיר לחידוש חוזה אחריות חומרה לציוד מחשוב. הכוונה לאחריות שלא של היצרן המקורי אלא של צד שלישי.

ההיגיון

פעמים רבות, לאחר שמסתיים חוזה השירות המקורי עם היצרן נתקל הלקוח בבעיה לקבל הצעת מחיר לחידוש האחריות על היצור.

הסיבות לאי חידוש אחריות ציוד מחשבים על ידי היצרן מגוונות:

  1. סירוב של היצרן לחדש: ציוד לא חדש כאשר היצרן מסרב להאריך את האחריות מאחר והציוד יצא משירות ומוגדר כעת במצב "סוף חיים" או EOL – end of life
  2. חידוש שלא ברצף: ציוד שלא חודש ברצף, פעמים רבות היצרן חושד כי הבקשה לחידוש האחריות מגיעה בגלל שהציוד התקלקל ולכן מחיר החידוש הופך יקר מאוד.
  3. ציוד ישן מחיר קשה: פעמים רבות היצרן המקורי מעלה מאוד את מחיר החידוש מכל מיני סיבות: 1. נסיון "לשכנע" את הלקוח להחליף לציוד חדש. 2. העלאת המחיר בגלל שציוד ישן נוטה יותר להתקלקל. 3. זמינות החומרה של ציוד ישן בעייתית ויש צורך לשמור במחסנים ציוד חליפי למקרה שהציוד יתקלקל.

מגוון הציוד שניתן לחדש:

ניתן לחדש חוזי אחריות לציוד של יצרנים שונים כגון IBM, DELL, HPE וכו'

הציוד שבשירות:
שרתים, מערכות אחסון, ספריות גיבוי , ותחנות קצה מחשבים ניידים ועוד.

השירות כולל:

  • תמיכה: תמיכה טלפונית.
  • איתור תקלה: זיהוי ואיתור תקלות.
  • אחריות: תיקון או החלפה (במידת הצורך) של רכיבים תקולים באתר הלקוח, עד להשבת המערכת לתקינות מלאה.
  • עבודה: השירות כולל שעות נסיעה, שעות עבודה וטיפול במעבדה במידת הצורך.
  • תקינות בכניסה להסכם: על הציוד להיות במצב תפעולי תקין עם הכניסה להסכם התחזוקה
  • SLA: שירות טכנאים באתר הלקוח יינתן בימים  א'-ה' בין השעות : 08:00 – 17:00